Thursday, October 8, 2009

Compres extranyes

Després d'una setmana intentant acabar l'article per ISCAS a temps (ISCAS = congrés de IEEE), d'entregar el projecte del tablet pc a la universitat, de reunirme amb els que han d'utilitzarlo, d'entregar convalidacions i beques i pagar matrícules.. avui he tingut el meu primer matí lliure.

I que he fet?
Comprarme un lector de DNI electrònic a la següent web per 2 euros.
I això que no tinc dni electrònic i no sé per què el faré servir.

I per què ho he fet?
No ho sé.
El primer factor clau ha sigut que provablement probablement funcioni en linux. Probablement? si. Envien 3 lectors diferents, dos dels quals SI funcionen en linux, així que tinc 2/3 de possibilitats de poder ferlo servir en cas de que entengui per què el podria fer servir.
El segon factor clau és que es podia pagar amb paypal. Últimament trobo que paypal afecta molt en els meus processos de decisió de compra.
I el tercer és que m'agradava la protecció de dades que oferien (el meu email és sagrat!)

Ara només em queda esperar que el que rebi no sigui aquest:


1 comment:

  1. Vaya... he anat a la web i els de Catalunya ja s'han esgotat :(
    Jo sí que tinc DNI electrònic ^^ (però no l'he utilitzat mai i tmp sé per què serveix)

    Per cert, 2 notícies:

    1.- Probablement va amb b alta xDDDD (jajaja, que dolenta sóc :P)
    2.- No trobo dolentes les galetes dels dinosaurus :D (és el meu sopar d'avui) Tot i que això no diu molt al meu favor... serà que de petita en menjava molt poques? :(

    ReplyDelete